35 Års jubileumsfest i Losby Gods

Akershus Døveforening fylte 35 år den 25. Oktober 2015.  I den forbindelse arrangerte Døveforeningen jubileumsfest i Losby Gods som ligger i Lørenskog Kommune. I alt kom det 39 feststemte personer og det ble servert velkomst drinker til gjestene før velkomsttalen ble holdt av leder Terje Karlsen om Losby Gods historie tilknyttet den tunghørte Thomas Sewell var grunnlegger av Losby Gods i årene fra 1850 til 1913 i den store salongen. Senere fulgte gjestene Toastmaster Knut Bjarne Kjøde fram til det nydelige festlokalet.

Selveste høytidelige feiring begynte fra kl. 19 med 3 retters middag med drikkevarer.

Jubileumsprogrammet ble ledet av toastmaster Knut Bjarne med stødige hender og han dirigerte på en flott profesjonell måte.

I løpet av aften ble det gjennomført gode underholdninger av:

·        Hovedtale ved Leder Terje Karlsen.

·        Gratulasjonstale ved Kjell Nilsen med overrekkelse av nydelige blomster.

·        Takk for maten tale ved Anne-Marit Nøsvik Karlsen.

·        Forskjellige morsomme vitser ved toastmaster Knut Bjarne Kjøde.

·        Poesi og lek ved Lekny Holden.

På slutten av aften ble det servert kaffe med kjempegod marsipankake med ADF logo og senere samlet alle i den store salongen for videre sosiale prat til langt ut på natten. De fleste reiste direkte hjem og noen overnattet på Losby Gods hotellet med frokost neste dag. Inntrykket fra Jubileumsfesten satte stor preg på gjestene og håper at alle har fått gode minne opplevelser fra Losby Gods med Thomas Sewells ånd i spissen!